Loading...
Det bedste på markedet
Gplan handler om værkstedsdrift og kundestyring. Konceptet dækker nemlig over Auto-G’s online kundestyringssystem, som giver det enkelte værksted mulighed for at effektivisere driften – og vi er ikke bange for at kalde det for “Det bedste på markedet”!
Systemet er enkelt og overskueligt og opbygget af forskellige moduler, som tilsammen dækker alle værkstedets behov i henhold til værkstedsdrift og kundestyring. Gennem Gplan er det muligt at tilbyde kunderne værdifulde services, som samtidigt er loyalitetsskabende og lønsomme for det enkelte værksteds forretning. I driftssystemet er det også muligt at bruge stregkodelæsere, og afhængigt af hvor brugeren er i systemet, vil Gplan automatisk vide, hvorvidt brugeren er i gang med at identificere en vare eller tjekke lagerbeholdningen. Systemet fungerer både på PC, tablet og smartphone og passer således ind alle steder.
Gplan basis
I værkstedssystemet Gplan basis findes de fem moduler Gkat, Gkal, Gfin, Glag og Gbud. Disse moduler gør det let at komme i gang, og er med til at skabe et godt overblik over det enkelte værksteds værkstedsdrift og kundestyring. Gkat er et katalog, hvorfra værkstederne kan bestille reservedele, universal- og forbrugsvarer, og modulet overtager automatisk køretøjsdata fra et tilbud, så det er nemt at vælge de rigtige reservedele. Gkal er systemets kalender- og planlægningsmodul, hvori det blandt andet er let at administrere bookinger, arbejdsfordeling, tilbudsgivning og kundebiler. Gfin er et finansmodul, som bruges til kundestyring, fakturering og kreditering. Det er også her timepriserne styres, og kombinerer man modulet med Geco fra tillægsmodulerne, er man sikret et komplet og effektivt regnskabsprogram. I Glag et det muligt at oprette et internt varelager, og alle oprettede varer kan helt enkelt overføres til det arbejdskort, som udarbejdes i forbindelse med tilbudsgivning. Med Gbud er det nemt at udarbejde tilbud, da både serviceintervaller og nødvendige dele kan overføres til tilbuddets arbejdskort.